← Catálogo

Tu i Tu, i Tu i Jo, tots quatre

Xavier Aragón i Minguell

Aquest llibre es va trobar a la Selva Impenetrable de Bwindi.

A Singapur dues parelles; una de turistes, Arlet i Cocó, i una nena i un nen, Aésone i Carlo, es coneixen a l’entrada d’un temple budista.

Els dos turistes, que miren el país amb uns ulls àvids de vivències sorprenents que també s’han d’enregistrar fotogràficament, els veuen com a part del temple que visiten i com a subjectes fotogràfics, ja que la nena porta a l’espatlla una mona, Trota, i el nen un ocell damunt el cap, Pirpri; i els nens per la seva banda veuen en els turistes una possible solució al seu greu problema.

Aquella trobada casual d’ambdues parelles dóna com a conseqüència una conversa en la qual els nens els expliquen que...

Género
FICCIÓN Y TEMAS AFINES
Año
2021
Páginas
434
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
160 × 235 mm
Precio (papel)
23,10 €
Precio (ebook)
6 €
ISBN
9788418161827
Xavier Aragón i Minguell

Sobre Xavier Aragón i Minguell

Diu el diccionari que biografia és la història de la vida d’un personatge. Passar de persona a personatge em resulta estrany, i resumir la història de la meva vida en deu línies com demana l’editorial, és, segur, el preludi d’un atuell d’absències. Vaig néixer la primavera de 1960. Als pocs anys ja jugava al carrer, i també estudiava una mica. La natura em va atraure ben aviat, i amb el pessigolleig de l’escriptura, flors, arbres, papallones i ocells van brollar caracteritzant paisatges i personatges i creant històries. Estudiar Biogeografia em va ajudar a comprendre millor la natura, el planeta i l’univers, i viatjar pel món a espais naturals quasi salvatges i observar les estratègies de supervivència dels éssers vius i la dinàmica de la Terra, va ser clau per fer-me sentir membre, conscient, de la història de la vida. Tu i Tu i Tu i Jo, tots quatre, n’és una part.

Este hueco del catálogo podría ser para tu libro

Publica tu libro