La llibreta vermella
Eduard Batlle Basart
Amb la inesperada mort de l’avi, el pare heretava el seu bastó i, amb ell, un imperi empresarial de més de cinc-cents treballadors, convertint-se així en el pal de paller de la família Ferragut Pujol. Per ell, la Mamà, els meus quatre germans i jo, començava una nova vida a partir d’aquell moment.
Dos dies més tard, el nostre pare, sense avisar, va marxar de La Casa i ja no el vam tornar a veure mai més. Només vam trobar a faltar un parell de camises, una caixa de puros habanos que el Tiu Prim havia portat de Cuba i el bastó de l’avi.
“Una intrèpida i particular aventura que t’enganxarà des del primer fins a l’últim capítol. Plena d’humor, coincidències, quotidianitats i moltes sorpreses.”
- Género
- FICCIÓN Y TEMAS AFINES
- Año
- 2016
- Páginas
- 184
- Encuadernación
- Tapa Blanda
- Dimensiones
- 150 × 210 mm
- Precio (papel)
- 17,85 €
- Precio (ebook)
- 7 €
- ISBN
- 9788416799442

Sobre Eduard Batlle Basart
Eduard Batlle Basart (Torroella de Montgrí, 1987) és un Llicenciat en Ciències de l\"Activitat Física i l\"Esport que escriu i explica històries entre classes i entrenaments. Amant de la música i la cultura del nostre país. Autor de les obres teatrals Per la Mort de Déu (2012) i Per la Ment (2013), guanyador del concurs de relats breus Càlam en les edicions de 2007, 2008, 2009, 2011, 2013 i 2019. Publica la seva primera novel·la al 2016, La Llibreta Vermella (Punto Rojo). Fill, nét i besnét de pastissers, des de petit va tirar més per la pilota que per l’obrador. Li diuen en Xuxu.
Más en ficción y temas afines
- ¡Abuela, cuéntame tu historia!Maru Ruíz Bernal
- ¡Ay, qué dolor!Juan Manuel Balaguer
- ¡Qué dolor!Miguel Ángel Cordente Triguero
- ¡Salta!Ana Isabel Antoranz Martínez
- ¡Santo atraco!Mª Candelas Durán Fernández
- ¿Dónde están las llaves?Luis Vega Aladro
- ¿Lidia o Victoria?Luis Manuel Gurriarán Rodríguez
- ¿Segundas oportunidades?María José Bataller
Este hueco del catálogo podría ser para tu libro
Publica tu libro